Ar grotažymė suteikia teisę naudoti vartotojų sukurtą turinį?

Grotažymės (angl. hashtag) vis labiau tampa neatskiriama socialinių tinklų dalimi. Vienos grotažymės „gimsta“ organiškai, kitos sukuriamos konkrečioms komunikacijos kampanijoms. Bet ar vartotojas naudodamas įmonės sukurtą grotažymę taip išreiškia sutikimą, kad nuotrauka bus naudojama tos kampanijos komunikacijoje? Galimi įvairūs scenarijai, o procesą riboja autorių teisių įstatymas.

Naudoti be sutikimo – neteisėta?

#love, #instagood, #photooftheday – tai šiuo metu populiariausios grotažymės, naudojamos socialiniame tinkle „Instagram“. Vartotojai grotažymes ne visada kuria patys. Kur kas dažniau keliant nuotraukas, paveikslėlius, filmukus, tinklaraščių įrašus ar net muzikos kūrinius naudojama jau sukurta ir populiari grotažymė. Įstaigos ir įmonės organizuodamos komunikacijos kampanijas vis dažniau sukuria būtent tam skirtas grotažymes, kurios padeda stebėti vartotojų įsitraukimą. Tačiau tai, kad skelbdami turinį vartotojai naudoja jūsų sukurtą grotažymę nebūtinai reiškia, jog taip pažymėtą vartotojų turinį galite laisvai naudoti. Svetimo turinio naudojimas yra neteisėtas iki tol, kol neturite autoriaus sutikimo.

Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir-nuomones/2018/02/20/news/ar-grotazyme-suteikia-teise-naudoti-vartotoju-sukurta-turini–4793512/?utm_source=lrExtraLinks&utm_campaign=Copy&utm_medium=Copy