Metida | „Lindt Gold Bunny“ prekių ženklo sėkmės istorija
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Teisinės konsultacijos
Teisinės konsultacijos
E-komercija
E-komercija
Autorių teisės
Autorių teisės
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
IP scan paslauga
IP scan paslauga
ATGAL
2023 04 06
Auksinis Velykinis Stebuklas: „Lindt Gold Bunny“ prekių ženklo sėkmės istorija

Artėja Velykos, o su jomis ir malonumas mėgautis šokolado gaminiais. Per Velykas ypatingas dėmesys skiriamas mažiesiems. Pabudę vaikai skuba ieškoti šokoladinių margučių, kuriuos palieka Velykų bobutė. Ji gyvena miške, kartu su kiškiais margina kiaušinius ir Velykų rytą atnešą juos vaikams. Velykų bobutės tradicija atėjusi dar iš pagonybės laikų. Dar vienas iš žinomiausių šių laikų  Velykų simbolių yra „Lindt Gold Bunny“ – auksinis šokolado triušis.

 

„Lindt Gold Bunny“ atsiradimo istorija

 

„Lindt Gold Bunny“ sukūrimas prasidėjo 1952 m. Šveicarijos šokolado gamintojo „Lindt & Sprüngli“ patalpose. Idėja buvo sukurti unikalų ir patrauklų šokolado produktą Velykų šventei, remiantis populiaria kiaušinių ir Velykų triušio simbolika.

 

Dizainerių ir meistrų komanda, dirbusi „Lindt & Sprüngli“, atidžiai tyrė įvairias formas ir dizainus, siekdama sukurti šokolado triušį, kuris būtų ne tik skanus, bet ir vizualiai patrauklus. Jie sukūrė originalų triušio formos dizainą, kuris tapo pagrindu būsimam „Lindt Gold Bunny“ prekių ženklui.

 

Per kūrybinį procesą taip pat buvo priimtas sprendimas naudoti aukso foliją, kad triušis būtų dar elegantiškesnis ir labiau atpažįstamas. Šis sprendimas padėjo išskirti „Lindt Gold Bunny“ iš kitų Velykų šokoladinių produktų ir tapo vienu iš svarbiausių prekių ženklo elementų.

 

Ant abiejų triušio šonų dizaineriai uždėjo „Lindt“ logotipą ir pavadinimą, kad vartotojai lengvai atpažintų ir susietų šį šokoladinį triušį su žinomu šokolado gamintoju. Galiausiai, kiekvienas „Lindt Gold Bunny“ buvo papuoštas raudonu varpeliu ant kaklo, suteikiant žaismingą ir šventinį akcentą.

 

Prekės ženklo apsauga

 

 

„Lindt Gold Bunny“ prekės ženklas apima kelis elementus, kurie yra saugomi, kad būtų išlaikytas unikalus šio šokoladinio triušio identitetas ir apsaugotas nuo konkurentų kopijavimo:

 

1.Triušio formos dizainas: „Lindt Gold Bunny“ triušio forma yra unikali ir atpažįstama. Prekės ženklo registracija apsaugo triušio formą nuo neleistino naudojimo ar kitų šokolado gamintojų kopijavimo.

 

2. Aukso folija: „Lindt Gold Bunny“ šokoladas yra padengtas aukso spalvos folija, suteikiančia išskirtinį ir atpažįstamą išvaizdos šarmą. Aukso folijos naudojimas yra svarbus šio prekių ženklo elementas ir taip pat yra saugomas.

 

3. „Lindt“ logotipas ir pavadinimas: esantis ant kiekvieno „Lindt Gold Bunny“ folijos, yra apsaugotas prekės ženklas. Tai padeda vartotojams lengvai atpažinti produktą ir užtikrina, kad jis yra autentiškas „Lindt & Sprüngli“ gaminys.

 

4. Varpelis: Kiekvienas „Lindt Gold Bunny“ turi raudoną varpelį ant kaklo, kuris yra dar vienas išskirtinis prekių ženklo bruožas. Varpelis suteikia šokoladiniui triušiui šventinį ir žaismingą aspektą, o kartu su kitais prekių ženklo elementais padeda išlaikyti šio produkto unikalumą.

 

Vienas iš žinomiausių atvejų yra „Lindt & Sprüngli“ byla prieš vokiečių šokolado gamintoją „Confiserie Heilemann“. 2012 m. „Lindt & Sprüngli“ nusprendė imtis teisinių veiksmų prieš „Confiserie Heilemann“, nes ši bendrovė gamino panašius šokolado triušius, kuriuos „Lindt“ laikė savo prekių ženklo pažeidimu. Teismas nusprendė „Lindt & Sprüngli“ naudai, pripažindamas, kad „Heilemann“ triušių dizainas pažeidė „Lindt Gold Bunny“ prekių ženklą.

 

Kiti gamintojai negali kopijuoti ar imituoti šio dizaino, formos, aukso folijos, logotipo, pavadinimo ar varpelio be leidimo. Tai padeda išlaikyti „Lindt Gold Bunny“ produktų unikalumą rinkoje.

 

„Lindt Gold Bunny“ yra puikus pavyzdys, kaip tradicinė šveicariška šokolado gamyba gali tapti pasauliniu fenomenu ir įgyti populiarumą įvairiose šalyse, įskaitant Lietuvą. Šis šokolado triušis ne tik atspindi aukštą šokolado kokybę, bet ir yra svarbi velykinė simbolika, sukurianti nuostabias šventes ir malonius prisiminimus šeimoms bei draugams visame pasaulyje.

 

Svarbu paminėti, kad gerai žinomas ir prestižinis prekių ženklas yra svarbus produkto kokybei ir vertei. Vartotojai linkę vertinti tokius produktus labiau, todėl dažnai yra pasiruošę sumokėti daugiau už juos. Vertingesnis prekių ženklas reiškia ir didesnę produkto kainą. Daugiau informacijos apie prekių ženklų registravimo paslaugas rasite „Prekių ženklų” puslapyje. Be to, visada galite greitai užpildyti prekių ženklų registracijos formą.

Dalintis

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami sutinku ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti – Daugiau informacijos.

Palauk! Dar neišeik...

X

Palik savo kontaktus ir gauk nemokamą konsultaciją!