Metida | „Mak Sushi“ byla : lietuviškas atsakas į „McDonald’s“ pretenzijas - Metida
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Teisinės konsultacijos
Teisinės konsultacijos
E-komercija
E-komercija
Autorių teisės
Autorių teisės
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
IP scan paslauga
IP scan paslauga
ATGAL
Mak sushi
2024 10 30
„Mak Sushi“ byla : lietuviškas atsakas į „McDonald’s“ pretenzijas

Kai pasaulinis greito maisto gigantas „McDonald’s“ bandė užginčyti mūsų kliento „Mak Sushi“ teisę naudoti pavadinimą su priešdėliu „Mak“, mes iš karto žinojome, kad šis ginčas reikalauja ne tik profesionalios gynybos, bet ir tvirto pasitikėjimo. „McDonald’s“ tvirtino, kad „Mak“ gali suklaidinti vartotojus, nes yra per daug panašus į jų prekių ženklus, tokius kaip „McChicken“ ar „McDrive“.

 

Kuo ypatinga „Mak Sushi“ ir „Metidos“ strategija?

 

„Mak Sushi“ – tai sušių restoranas Klaipėdoje, turintis išskirtinį įvaizdį su Azijos virtuvės nuoroda. Pandos su bambukais logotipas yra neatsiejamas nuo jų prekių ženklo, suteikiantis „Mak Sushi“ išskirtinumo. Mūsų strategija buvo pabrėžti, kad mūsų kliento ženklas yra savitas, ir nėra pagrindo manyti, kad vartotojai jį supainiotų su „McDonald’s“.

 

„Nuo pat pradžių mūsų tikslas buvo parodyti, kad vietiniai prekių ženklai, kaip „Mak Sushi“, turi savo unikalumą, o jų visuma sukuria visiškai kitokį įvaizdį. Mūsų argumentai remiasi būtent tuo – viso prekių ženklo išskirtinumu, o ne vien pavienių raidžių panašumu,“ – aiškina Inga Lukauskienė, Metida advokatė, vadovavusi šiai bylai.

 

Vietos verslo pergalė prieš pasaulinį gigantą

 

Vilniaus apygardos teismas priėmė palankų sprendimą „Mak Sushi“, atmesdamas „McDonald’s“ pretenzijas ir patvirtindamas, kad ženklas nesukelia painiavos. Be to, teismas priteisė mūsų kliento naudai bylinėjimosi išlaidų kompensaciją. Tai – didžiulė pergalė mūsų klientui ir aiški žinutė, kad vietos verslas turi teisę apginti savo prekių ženklus.

 

„Šis atvejis rodo, kad, nepaisant priešingos pusės dydžio ir įtakos, mažos įmonės gali sėkmingai ginti savo teisę į išskirtinį prekių ženklą. Mes esame labai patenkinti, kad galėjome padėti „Mak Sushi“ apginti tai, kas priklauso jiems,” – priduria I. Lukauskienė.

 

Ateities perspektyvos

 

Ši pergalė įkvepia vietinius verslus ir parodo, kad teisingumas yra pasiekiamas net globalių prekių ženklų akivaizdoje. Jei susidūrėte su panašiomis problemomis ir manote, kad jūsų prekių ženklas gali būti ginčijamas, „Metida“ komanda pasiruošusi jums padėti. Kiekvienas atvejis yra unikalus, tačiau visada yra būdas apginti tai, kas teisėtai priklauso jums.

 

Turite klausimų?

 

Jeigu domina teisinė konsultacija intelektinės nuosavybės klausimais kreipkitės į Metidą. Susidomėjusius prekių ženklo registracija kviečiami užpildyti greitą prekių ženklų registracijos formą.

Dalintis

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami sutinku ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti – Daugiau informacijos.

Palauk! Dar neišeik...

X

Palik savo kontaktus ir gauk nemokamą konsultaciją!