Kai kuriais atvejais įmonėms, kuriant prekės ženklą, gali pasirodyti, kad jų pasirinktas pavadinimas ar dizainas yra unikalus ir nepakartojamas. Tačiau dažnai pasitaiko, kad tam tikros koncepcijos ar idėjos jau yra užregistruotos kaip prekių ženklai. Čia pagalbos sulaukiame iš prekių ženklų paieškos, kuri padeda užtikrinti, kad naujasis prekės ženklas nebūtų įtrauktas į ginčus dėl teisių.
Kas yra prekių ženklų paieška?
Prekių ženklo paieška yra procesas, kurio metu siekiama nustatyti, ar norimas registruoti prekės ženklas jau nėra registruotas arba panašus į esamus registruotus prekių ženklus.
Kiekvienas verslininkas, kuris nori užtikrinti savo prekių ar paslaugų atpažinimą rinkoje, susiduria su prekių ženklo registravimo galimybių klausimu. Todėl, prieš pradėdami registracijos procesą, mūsų specialistai atlieka jau egzistuojančių prekių ženklų tapatumo tyrimą. Tokia paieška padeda:

Išvengti konfliktų
Prieš registruojant naują prekių ženklą, svarbu įsitikinti, kad jis nesudarys konflikto su kitais jau registruotais prekių ženklais.
Mažinti riziką
Jei įmonė nori pradėti naudoti ir investuoti į naują prekės ženklą, tačiau vėliau sužino, kad šis ženklas kelia problemų dėl kitų prekių ženklų teisių, gali kilti brangių teisinių ginčų.
Suprasti rinką
Peržiūrėdami, kokie prekių ženklai jau yra registruoti, įmonės gali geriau suprasti rinką ir konkurenciją.
Prekių ženklas turi atitikti absoliučius reikalavimus ir atlikti pagrindinę prekių ženklo funkciją – atskirti vieno gamintojo prekes ir paslaugas nuo kito gamintojo.
Mūsų ekspertai įvertina prekių ženklo tinkamumą ir sėkmingos registracijos tikimybę, kad būtų išvengta nereikalingų teisinių ginčų ateityje.
Apie kitus svarbius žingsnius, reikalingus prekės ženklo registravimo pradžiai, galite sužinoti čia.
Paprasta ir išplėstinė prekių ženklų paieška
Paprasta paieška
Ši nemokama greita paieška įvertina tapačius arba labai panašius prekių ženklus, iš kurių galimas protestas. Šis žingsnis padeda nustatyti, ar jūsų pageidaujamas prekių ženklas dar nėra užregistruotas arba labai panašus į esančius rinkoje.
Išplėstinė paieška
Ši paieška yra daug išsamesnė ir apima fonetiką bei semantiką. Tai reiškia, kad bus įvertinti ne tik panašūs prekių ženklai, bet ir tie, kurie gali būti painiojami dėl panašaus tarimo ar reikšmės. Šią paiešką atlieka teisininkas, todėl klientas gauna ne tik paieškos rezultatus, bet ir teisininko išvadą apie galimas rizikas.
Išplėstinę paiešką rekomenduojame atlikti, kai darydami greitą „basic” paiešką, pamatome, kad rinkoje jau egzistuoja riziką keliantys ženklai ir reikia gilesnio patikrinimo – peržiūrėti ar panašūs ženklai yra tose pačiose veiklos klasėse bei ar skiriasi prekių ir paslaugų sąrašas.
Primename, kad išvystytas ir žinomas prekės ženklas suteikia produktui kokybės ir prestižo. Vartotojai tokį produktą suvokia kaip vertingesnį, todėl už jį pasiruošę mokėti daugiau. Todėl kuo vertingesnis prekės ženklas, tuo didesnė produkto kaina. Daugiau informacijos apie prekių ženklų registravimo paslaugas galite rasti „prekių ženklų” puslapyje.
Pritrūko informacijos?
Skaitykite daugiau apie prekės ženklo registraciją bei logotipo apsaugos reikšmę verslui. Sekite mus socialiniuose tinkluose ir gaukite naujausią informaciją apie prekių ženklų registraciją bei įvairias kompensacijas.