Metida | „Twitter” fenomenas: nuo SMS žinučių iki Elon Musk imperijos
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
blank
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
blank
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Teisinės konsultacijos
Teisinės konsultacijos
E-komercija
E-komercija
Autorių teisės
Autorių teisės
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
IP scan paslauga
IP scan paslauga
ATGAL
twitter
2023 04 14
„Twitter” fenomenas: nuo SMS žinučių iki Elon Musk imperijos

„Twitter“ yra vienas iš populiariausių ir įtakingiausių socialinių tinklų pasaulyje, kuris leidžia vartotojams dalintis trumpais pranešimais, vadinamais tvitais. „Twitter“ buvo įkurtas 2006 m. ir nuo tada išaugo iki daugiau nei 300 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį.

 

„Twitter” prekių ženklo atsiradimas ir kilmė

 

„Twitter“ prekių ženklo atsiradimas ir kilmė yra susiję su jo įkūrėjais: Jack Dorsey, Noah Glass, Biz Stone ir Evan Williams. Jie turėjo idėją sukurti tinklą, kuriame galima būtų dalintis naujienomis su draugais naudojantis SMS žinutėmis. Pradinis projekto pavadinimas buvo „twttr“, nes jie norėjo turėti penkių raidžių domeną. Vėliau jie pakeitė pavadinimą į „Twitter“, nes tai reiškia paukščių čiulbėjimą arba nereikšmingą pokalbį. Šio prekių ženklo simbolis yra mėlynas paukštis, kuris taip pat simbolizuoja trumpus ir greitus pranešimus.

 

Mažas mėlynas paukštelis

 

Prekės ženklas – paukštis, kurį šiandien visi puikiai žino, nebuvo „Twitter“ pirmasis pasirinkimas. Pradinis logotipas buvo paprastas žalias ir baltas dizainas su „twttr“ žodžiu, kurio raidės buvo iš burbuliukų. Tačiau, kai socialinis tinklas pradėjo populiarėti, įkūrėjai suprato, kad reikia labiau išskirtinio ir įsimintino vizualinio tapatumo. Į pagalbą atėjo mažasis mėlynasis paukštis. Paukščio idėja kilo iš atsitiktinio susitikimo. Vienas iš įkūrėjų, Biz Stone, parke pamatė paukštį ant šakos. Paukščio paprastumu ir elegancija sužavėtas Stone’as jautė, kad tai simbolizuoja laisvės išraišką, kurią „Twitter“ ir siekė suteikti.

 

„Twitter” ir Elon Musk

 

„Twitter“ prekių ženklo istorija atvertė naują puslapį 2022 m., kai Elon Musk užbaigė 44 milijardų JAV dolerių sandorį ir tapo socialinio tinklo savininku ir vadovu. Musk, kuris yra pasaulio turtingiausias žmogus, „Tesla“ bei „SpaceX“ įkūrėjas, iš karto pakeitė „Twitter“ valdymo struktūrą ir atleido kai kuriuos aukščiausio lygio vadovus. „Paukštis išlaisvintas“, jis parašė tvite, akivaizdžiai nurodydamas savo norą matyti mažiau apribojimų turiniui, kurį galima skelbti. Nepaisant iššūkių ir skandalų, šis socialinis tinklas ir toliau turi didžiulį poveikį visuomenės bendravimui ir informacijos sklaidai.

 

Įdomūs faktai:

 

  • Pradinė 140 simbolių riba 2017 m. buvo padidinta iki 280 simbolių, leidžiančių vartotojams laisviau reikšti savo mintis, bet vis dar išlaikant platformos trumpumą. „Twitter Blue“ prenumeratoriai gali rašyti ilgesnes žinutes nei 280 simbolių. Pradžioje „Twitter Blue“ leido rašyti iki 4000 simbolių žinutes, o nuo balandžio 2023 m. – iki 10 000 simbolių žinutes.

 

  • „Twitter Bird“ turi paslėptą matematinį tikslumą. Paukščio dizainas pagrįstas serija uždengiančių ratų, kurie sukuria vizualiai patrauklų ir harmoningą vaizdą.

 

  • „Twitter“ tapo mėgstama priemone politikams visame pasaulyje norint tiesiogiai bendrauti su visuomene. Šis bendravimo būdas leidžia politikams išvengti įprastos žiniasklaidos filtrų ir tiesiogiai pasiekti savo rinkėjus, kartais net sukuriant naujienas ar provokuojant diskusijas. Vienas ryškiausių pavyzdžių yra buvęs JAV prezidentas Donaldas Trumpas, kuris nuolat naudojosi šia socialine platforma savo mintims ir nuomonėms skelbti. Jo aktyvumas platformoje buvo toks didelis, kad kartais šios žinutės net turėjo įtakos pasaulinei politikai ir ekonomikai.

 

Primename, kad išvystytas ir žinomas prekių ženklas suteikia produktui kokybės ir prestižo. Vartotojai tokį produktą suvokia kaip vertingesnį, todėl už jį pasiruošę mokėti daugiau. Todėl kuo vertingesnis prekių ženklas, tuo didesnė produkto kaina. Daugiau informacijos apie prekių ženklų registravimo paslaugas galite rasti Prekių ženklų” puslapyje. Taip pat visada galite užpildyti greitąją prekių ženklų registracijos formą.

Dalintis

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami sutinku ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti – Daugiau informacijos.

blank

Palauk! Dar neišeik...

X

Palik savo kontaktus ir gauk nemokamą konsultaciją!