Metida | „Amazon“ prekių ženklas: nuo skandalų iki žmonių išgelbėjimo.
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
blank
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
blank
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Teisinės konsultacijos
Teisinės konsultacijos
E-komercija
E-komercija
Autorių teisės
Autorių teisės
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
IP scan paslauga
IP scan paslauga
ATGAL
blank
2023 03 29
„Amazon“ prekių ženklas: nuo nuolatinio augimo ir skandalų iki žmonių išgelbėjimo

„Amazon“ prekių ženklas yra vienas iš ryškiausių ir didžiausių tarptautinės prekybos istorijoje. Nuo savo įkūrimo 1994 m. „Amazon“ tapo lyderiu internetinės prekybos rinkoje, o šiandien yra viena iš didžiausių ir labiausiai vertinamų kompanijų pasaulyje. „Amazon“ technologijos, tokios kaip balsu valdomas asistentas – „Alexa“, tapo nuolatiniu AI partneriu namuose, telefonuose ir net transporto priemonėse. Žinoma, „Amazon“ kelias neapsiėjo ir be didelių skandalų.

 

6 įdomūs faktai apie „Amazon”

 

  • „Amazon“ įkūrėjas Jeff Bezos pradžioje norėjo pavadinti savo kompaniją „Cadabra“,  tačiau po patarimų ir nesusipratimų dėl pavadinimo jis pasirinko „Amazon“. „Amazon“ pavadinimas pasirinktas dėl dviejų priežasčių. Pirma – asociacija su didžiausia pasaulio upe Amazone, kuri simbolizuoja gausybę ir faunos įvairovę. Antra –  raidžių tvarka abėcėlėje. Žodis „Amazon“ atsiranda prieš žodį „Apple“, konkuruojantį technologijų gigantą.

 

  • Šypsena nuo „A“ iki „Z“ reiškia, kad kompanija siūlo viską nuo A iki Z – tai simbolizuoja platų produktų asortimentą. Be to, ši rodyklė asocijuojasi su šypsena, kuri turėtų atspindėti klientų gerąją patirtį.

 

  • 1997 m. „Amazon“ tapo vieša kompanija, o pradinė akcijų kaina buvo 18 JAV dolerių. Jei 1997 m. būtumėte investavę 1000 JAV dolerių į „Amazon“ akcijas, šiandien jūsų investicija būtų verta daugiau nei 1 milijono JAV dolerių.

 

  • „Amazon Prime“ buvo pristatytas 2005 m., o šiandien šis abonemento paslaugų paketas turi daugiau nei 200 milijonų klientų visame pasaulyje.

 

  • „Amazon“ ne tik pardavinėja prekes, bet ir gamina savo produktus, pavyzdžiui, „Kindle“ skaitytuvus, „Echo“ garsiakalbius ir „Fire TV“ priedėlius. Be to, „Amazon“ yra viena iš didžiausių siuntų pristatymo kompanijų.

 

  • „Amazon Web Services“ (AWS) yra viena didžiausių debesų kompiuterijos paslaugų teikėjų pasaulyje. AWS klientai apima įmones, valstybines institucijas ir startuolius.

 

Didžiausias skandalas, susijęs su „Amazon”

 

Vienas didžiausių skandalų, susijusių su „Amazon“, yra darbuotojų nežmoniškos darbo sąlygos. Prieš penkerius metus daugelyje žiniasklaidos šaltinių buvo pranešta, kad „Amazon“ sandėlių darbuotojams taikomi nepakeliami reikalavimai ir darbo krūvis.  Darbuotojai vengė darbo metu eiti į tualetą, nes baiminosi sulaukti priekaištų dėl dykaduoniavimo ir nespėti laiku atlikti užduočių. Taip pat buvo skundžiamasi, kad darbuotojams trūko saugumo priemonių, o darbo sąlygos sukėlė stresą ir depresiją. Šie atvejai sulaukė didelio žiniasklaidos dėmesio, o „Amazon“ buvo kritikuojamas dėl itin nepalankių darbo sąlygų.

 

 

Kompanijos vertė ir jos vieta pasaulyje

 

„Amazon“ yra viena iš didžiausių kompanijų pasaulyje pagal rinkos vertę. 2021 m. rugsėjo mėnesį kompanijos rinkos vertė siekė daugiau nei 1,7 trilijono JAV dolerių. „Amazon“ ne tik dominuoja internetinės prekybos rinkoje, bet ir sėkmingai plėtoja savo veiklą kitose srityse: debesų kompiuterijos, pristatymo paslaugų ir filmų bei televizijos gamybos srityse.

 

„Alexa” ir jos įtaka žmonių gyvenimams

 

„Alexa“ yra „Amazon“ sukurtas virtualusis balso asistentas, kurio pagrindinė užduotis – padėti žmonėms atlikti įvairias užduotis naudojant balso komandas.  „Alexa“ gali padėti vartotojams valdyti savo namus, atlikti užduotis ir net išgelbėti sveikatą ar gyvybę. Štai keletas atvejų, kai „Alexa“ padėjo žmonėms:

 

  • 2019 m. Jungtinėje Karalystėje 79 metų vyras išvengė širdies smūgio, nes jo „Echo“ įrenginys su „Alexa“ pagalba skubiai pranešė apie situaciją greitosios pagalbos tarnybai. „Alexa“ atpažino širdies smūgio simptomus ir galėjo automatiškai pranešti apie kritinę situaciją.

 

  • 2018 m. JAV viena moteris buvo išgelbėta iš ugnies gniaužtų savo bute, kai „Alexa“ pranešė apie gaisrą ir įspėjo namo savininką, kuris tuo metu buvo kitame kambaryje. „Alexa“ aptiko dūmus ir aktyvavo gaisro signalizaciją, leidusią laiku evakuotis iš namų.

 

Šie atvejai rodo, kad „Amazon“ ne tik atlieka svarbų vaidmenį ekonomikoje ir technologijų plėtroje, bet ir gali turėti tiesioginę įtaką žmonių gyvenimams. Nepaisant skandalų ir kritikos, „Amazon“ prekių ženklas tęsia savo augimą ir plėtrą, siekdamas pagerinti vartotojų patirtį ir poveikį pasauliui.

 

Primename, kad išvystytas ir žinomas prekių ženklas suteikia produktui kokybės ir prestižo. Vartotojai tokį produktą suvokia kaip vertingesnį, todėl už jį pasiruošę mokėti daugiau. Todėl kuo vertingesnis prekių ženklas, tuo didesnė produkto kaina. Daugiau informacijos apie prekių ženklų registravimo paslaugas galite rasti Prekių ženklų” puslapyje. Taip pat visada galite užpildyti greitąją prekių ženklų registracijos formą.

Dalintis

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami sutinku ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti – Daugiau informacijos.

blank

Palauk! Dar neišeik...

X

Palik savo kontaktus ir gauk nemokamą konsultaciją!