Metida | Kaip atsirado prekių ženklas „Mercedes-Benz“? - Metida
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
blank
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Prekių ženklas
Prekių ženklas
Dizainas
Dizainas
Patentas
Patentas
blank
Teisinės paslaugos
PASLAUGOS
Teisinės konsultacijos
Teisinės konsultacijos
E-komercija
E-komercija
Autorių teisės
Autorių teisės
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
Ginčai dėl prekių ženklų, dizainų, išradimų
IP scan paslauga
IP scan paslauga
ATGAL
blank
2023 03 21
Kaip atsirado prekių ženklas „Mercedes-Benz“?

„Mercedes-Benz“ yra vienas iš pasaulyje labiausiai žinomų automobilių prekių ženklų, kuris asocijuojasi su kokybe, prabanga ir inovacijomis. Tačiau kiekvienas prekių ženklas turi savo istoriją, ir „Mercedes-Benz“ ne išimtis. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip gimė šis prekių ženklas, kokia šio pavadinimo istorija ir reikšmė.

 

Automobilių pradininkai

 

„Mercedes-Benz“ istorija prasideda nuo dviejų žymių automobilių pradininkų – Karlo Benzo ir Gottliebo Daimlerio. Abu inžinieriai dirbo atskirai, bet jų darbai buvo panašūs, nes abu siekė sukurti veikiantį benzininį variklį. Karl Benz 1886 m. pristatė pirmąjį automobilį, vadinamą „Benz Patent-Motorwagen“, o Gottlieb Daimler kartu su savo partneriu Wilhelm Maybach 1889 m. taip pat sukūrė savo pirmąjį automobilį. Gottlieb Daimler auromobiliui sugalvojo ir  prekių ženklą: trikampę žvaigždę, siekdamas parodyti, kad jo motorai gali būti naudojami žemėje, ore ir jūroje. Ant automobilių ženklas pasirodė 1909 m., o Benz lauras buvo pridėtas 1926 metais simbolizuojantis dviejų įmonių sąjungą.

 

Emil Jellinek ir „Mercedes“

 

Vienas iš svarbiausių asmenų, susijusių su „Mercedes-Benz“ pavadinimo atsiradimu, yra Emil Jellinek. Jis buvo austrų diplomatų šeimos narys, kuris susidomėjo automobiliais ir tapo svarbiu „Daimler Motoren Gesellschaft“ (DMG) prekybininku. Jellinek buvo įsitikinęs, kad automobiliai, kuriuos gamino Daimler, turėtų būti greitesni, lengvesni ir galingesni. Jis užsakė specialų automobilį, kurį projektavo Maybach. Šis naujas automobilis debiutavo 1900 m. balandžio mėn. ir buvo pavadintas „Mercedes“, pagal Emil Jellinek dukros vardą – Mercédès Jellinek.

 

Susijungimas ir „Mercedes-Benz“ pavadinimo gimimas

 

1926 m. įvyko dviejų didžiųjų automobilių gamintojų, „Benz & Cie“ ir „Daimler Motoren Gesellschaft“, susijungimas į bendrovę „Daimler-Benz AG“. Susijungimas leido sujungti jų technologijas ir išteklius, kad galėtų konkuruoti su kitais gamintojais. Naujai susikūrusi bendrovė pasirinko „Mercedes-Benz“ pavadinimą.

 

Pavadinimas buvo suformuotas iš Emil Jellinek dukros vardo „Mercedes“ ir Karlo Benzo pavardės „Benz“. Tai buvo būdas pagerbti tiek svarbų Jellinek vaidmenį šio prekių ženklo istorijoje, tiek Benzo indėlį į automobilių pramonės raidą.

 

Prekių ženklo reikšmė ir ilgalaikis poveikis

 

Prekių ženklo „Mercedes-Benz“ pavadinimas asocijavosi su išskirtine kokybe, inovacijomis ir prabanga automobilių pramonėje. Šiandien „Mercedes-Benz“ yra vienas iš labiausiai vertinamų ir gerą reputaciją turinčių prekių ženklų pasaulyje. Nuo ankstyvųjų pradininkų Karlo Benzo ir Gottliebo Daimlerio, per Emil Jellinek indėlį ir „Mercedes“ vardo įkvėpimą, iki galutinio „Mercedes-Benz“ pavadinimo susikūrimo po dviejų didžiųjų bendrovių susijungimo, šis prekių ženklas įgijo unikalų pavadinimą, kuris siejamas su kokybe, prabanga ir inovatyvumu.

 

Šiandien „Mercedes-Benz“ yra vienas iš labiausiai vertinamų ir gerbiamų prekių ženklų pasaulyje, neatsiejamas nuo aukščiausių standartų ir nuolatinės pažangos. Šis prekių ženklas yra puikus pavyzdys, kaip istorija, asmenybės ir stiprus vardas gali prisidėti prie bendrovės sėkmės ir ilgalaikio pripažinimo.

Dalintis

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami sutinku ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti – Daugiau informacijos.

blank

Palauk! Dar neišeik...

X

Palik savo kontaktus ir gauk nemokamą konsultaciją!